9 czerwca 2015

Szaro-czerwone podkładki pod kubek

Bardzo lubię dopasowywać do siebie elementy wystroju wykorzystując do tego kolor. Szare podkładki z czerwonym elementem zrobiłam do czerwono-szarej kuchni.

Zestaw filcowych podkładek był prezentem dla koleżanki. Zrobiłam je specjalnie do jej kuchni. Razem z kubkiem i tabliczką ("Dziś jest dobry dzień na dobry dzień") stanowią teraz nieodłączny zestaw każdego poranka ;) Mam nadzieję, że każdy dzień będzie zaczynała z uśmiechem i twórczą energią.

Po raz kolejny sięgnęłam po próbniki.. Mam jeszcze dwa kawałki. Tak mi się spodobały te podkładki, że chyba też sobie takie zrobię ;) Tylko szarość w połączeniu z pomarańczem.





Życzę Wam wszystkim pięknych poranków!
Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za Twój komentarz i zapraszam ponownie :)