29 czerwca 2015

Personalizacja torebki. Szycie

Bywa tak, że ciężko jest znaleźć torebkę, która będzie odpowiadać naszym potrzebom. Ja tak mam praktycznie zawsze.. pech. Ale można temu zaradzić!

Kupiłam torebkę, która nawet mi się podoba ;) jednak jestem wymagająca jeżeli chodzi o wnętrze i musiałam je trochę poprawić. Torebka miała tylko jedną dużą przestrzeń, bez żadnych kieszeni. A ja bardzo lubię kieszenie i schowki, które pomagają mi uporządkować wszystkie "niezbędne" rzeczy, które noszę ze sobą. Na tylnej "ściance" torebki naszyłam kieszeń na telefon, notes i długopis, które lubię mieć pod ręką. Zawsze miałam też problem ze znalezieniem kluczy. Pomocna okazała się długa tasiemka, którą przywiązałam do torebki, a na jej drugim końcu przyczepiłam klucze. Jest na tyle długa, że swobodnie mogę otworzyć drzwi, ale w razie potrzeby mogę łatwo odczepić klucze. Pozostałe drobiazgi mam schowane w kosmetyczce. I tak dzięki drobnym zmianom w mojej torebce zapanował porządek :)






Nie bójcie się wprowadzać takich zmian w swoich torebkach! To na prawdę łatwe, a podczas użytkowania sprawia ogromną radość. Za każdym razem kiedy otwieram lub zamykam drzwi do mieszkania uśmiecham się do siebie ;)

Alicja  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za Twój komentarz i zapraszam ponownie :)