13 lipca 2015

Aplikacja/naszywka, czyli jak uratować przeciętą bluzkę

Jak uratować przeciętą bluzkę? Przykryć, to co nie powinno być widoczne! A najlepiej zrobić to tak by wada stała się zaletą :)

Komu z Was zdarzyło się przeciąć bluzkę podczas wycinania metki? Taak.. ja to zrobiłam. Bluzka z przeceny, ale i tak szkoda mi jej było. Poleżała wprawdzie jakiś czas żeby pomysł nabrał "mocy", ale już jest gotowa. 

Prosty zabieg DIY: wystarczy zszyć przecięcie (rozdarcie, rozprucie), a następnie naszyć (lub przykleić) na nie aplikację. W moim przypadku rozcięcie było na karku, więc chciałam je zamaskować czymś dekoracyjnym. Udało mi się to za pomocą kawałka czarnej koronki ze starej bluzki. 







Tak oto po raz kolejny stara rzecz dała początek nowej.. 
Go, go upcycling!
Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za Twój komentarz i zapraszam ponownie :)