16 maja 2015

Upcyclingowa sowa urodzinowa!

Znacie kogoś kto szaleje na punkcie sów? Ja tak :) Moja koleżanka jest wielką fanką tych ptaków! Kocha sowy w każdej postaci.. obserwowane na żywo, a także wszelkie gadżety z nimi.

Kiedy zbliżały się jej urodziny jasne było jakich prezentów szukać ;) Każda zaproszona na imprezę osoba jako wejściówkę musiała przynieść sowę. Były naprawdę różnorodne (i na różnych przedmiotach, też na torcie.. mmm pycha!). Dzięki temu na stole zapanował intrygujący sowi klimat.

Ja postanowiłam zrobić sowę sama, a jakże. Uszyłam brelok do telefonu ze skrawków ekoskóry. Wyglądała słodko jak wystawała z kieszeni spodni Agnieszki ;)




Ta sowa powstała dzięki skrawkom ekoskóry, które dostałam od Asi (Joanka-z). Produkt uboczny produkcji świetnych nerek przydał mi się także na warsztaty z młodzieżą, które prowadziłam w Wymiennikowni (TU są zdjęcia). 


Z sowim pozdrowieniem uuu-huu!
Alicja




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za Twój komentarz i zapraszam ponownie :)